ХТО З РІТЕЙЛЕРІВ ВІДКРИВ НОВІ І НЕЗВИЧНІ ФОРМАТИ МАГАЗИНІВ

ХТО З РІТЕЙЛЕРІВ ВІДКРИВ НОВІ І НЕЗВИЧНІ ФОРМАТИ МАГАЗИНІВ

Алло, Укрзолото, Епіцентр, Цитрус, Forta, Сімі, Територія мінімальних цін, Чорноморка: хто з рітейлерів експериментував з форматами магазинів останнім часом та що у них вийшло.

Під тиском ситуації в країні ринок рітейлу активно змінюється. Компанії запускають альтернативні формати магазинів, які б могли активніше залучати нових покупців, забезпечувати більш комфортні умови для шопінгу, надавати можливість швидше отримувати on-line-замовлення та/або ж адаптовуватися до змін у споживацьких звичках. Частина мереж запускає нові формати й як експеримент, щоб перевірити нові ідеї та концепції і, у разі успіху, почати їх масштабувати. Усе це дозволяє випробувати оновлені стратегії, дизайн торговельних локацій, обслуговування клієнтів і нагадувати споживачам і ринку про актуальність мережі. RAU розповідає, хто в українському рітейлі шукав нові цікаві підходи до шопінгу навесні 2023 року. 

Більше деталей тут.

Червень, 2023

ХТО З РІТЕЙЛЕРІВ ВІДКРИВ НОВІ І НЕЗВИЧНІ ФОРМАТИ МАГАЗИНІВ

Ми є європейським лідером в області шоппер-маркетингу. І для Вашого продукту ми також підготуємо ефективну рекламну кампанію.

Зв’язатися з нами