МАРКЕТИНГ У РІТЕЙЛІ ПІД ЧАС ВІЙНИ

МАРКЕТИНГ У РІТЕЙЛІ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Які тенденції і зміни відбулися у маркетингу рітейлу під час війни. Інтерв'ю Ольги Румянцевої, директорки маркетингу VARUS для sostav.ua.

Як змінилися настрої споживачів і які інструменти найбільш дієві, на які товари постійно росте запит і в якому напрямку відбудовуються соціальні проєкти, а також - який маркетинг спостерігатимемо найближчим часом. 

Деталі інтерв'ю за посиланням sostav.ua

Березень, 2023

МАРКЕТИНГ У РІТЕЙЛІ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Ми є європейським лідером в області шоппер-маркетингу. І для Вашого продукту ми також підготуємо ефективну рекламну кампанію.

Зв’язатися з нами